Klasy 8

Pan Rajmund Spręga udostępnia plik – kartę pracy dla klas ósmych. W większości przypadków taką kartę udało mu się przekazać w formie papierowej. Młodzież powinna spróbować rozwiązać jakiekolwiek zadania i efekty pracy przekazać do za pośrednictwem messengera (wysyłając zdjęcie). Dla uczniów, którym zadania będą sprawiały trudność pan Rajmund prosi również o jakikolwiek kontakt/zapytanie.

Materiały poniżej prezentowane dotyczą wszystkich klas, czyli np. materiały dla klasy 5 są dla uczniów zarówno klasy 5a, jak i 5b oraz 5c.

Klasy 5

Materiały do pobrania

Klasy 6

Materiały do pobrania

Klasy 7

Materiały do pobrania

Klasy 8

Materiały do pobrania

Klasa 4

Materiały do pobrania

Klasa 5a, 5b, 5c

Materiały do pobrania

Klasa 6a, 6b, 6c

Materiały do pobrania

Klasa 7a, 7b

Materiały do pobrania

Klasa 8a

Materiały do pobrania:

Klasa 8b

Materiały do pobrania

Klasa 8c

Materiały do pobrania

Klasa 4a i 4b – grupa 1

Materiały do pobrania

Klasa 4a – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 4b – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 5a, 5b i 5c

Materiały do pobrania

Klasa 6a, 6b i 6c (grupa 1)

Materiały do pobrania

Klasa 6c – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 7a (grupa 1) i 7b

Materiały do pobrania

Klasa 7a – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 8a i 8c – grupa 1 oraz 8b

Materiały do pobrania 1

Materiały do pobrania 2

Klasa 8a i 8c – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 4a

Materiały do pobrania

Klasa 4b

Rodzice otrzymają przez dziennik elektroniczny, co dzieci ewentualnie mogłyby napisać czy przeczytać. Jest strona www.wolnelektury.pl, gdzie jest bezpłatny dostęp do treści lektur.

Klasa 5b

Rodzice otrzymają przez dziennik elektroniczny, co dzieci ewentualnie mogłyby napisać czy przeczytać. Jest strona www.wolnelektury.pl, gdzie jest bezpłatny dostęp do treści lektur.

Klasa 5c

Materiały do pobrania

Klasa 6a

Materiały do pobrania

Klasa 6b

Klasa pozostaje  z nauczycielką w kontakcie przy użyciu Messengera, WhatAppa oraz maila.

Klasa 6c

Materiały do pobrania:

Klasa 7b

Materiały do pobrania:

Klasa 8b

Klasa pozostaje  z nauczycielką w kontakcie przy użyciu Messengera, WhatAppa oraz maila.

Klasa 8c

Istnieje grupa na Messengerze, do której należą wszyscy uczniowie z klasy (czyli wszyscy posiadają dostęp do internetu); w ten sposób będziemy się kontaktować w sprawach dotyczących szkoły, a zwłaszcza planowanego e-learningu.

W środę uczniowie wypożyczyli z biblioteki po trzy lektury, które mają przeczytać w określonej kolejności.

Prace pisemne dotyczące lektur, jak i inne zredagowane krótkie i długie formy wypowiedzi uczniowie będą przysyłali do na maila.

W ramach powtórek uczniowie otrzymają konkretne zadania i treści z podręcznika do języka polskiego.

Uczniowie otrzymają linki do stron z testami egzaminacyjnymi lub innymi zadaniami.

Rodzice otrzymają informację przez dziennik elektroniczny, aby mogli nadzorować samodzielną edukację dzieci według wskazówek nauczycielki.

Klasa 4a – grupa 1

Materiały i informacje dotyczące pracy własnej ucznia w domu będą sukcesywnie przekazywane rodzicom za pomocą dziennika elektronicznego.

Klasa 4a – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 4b – grupa 1

Materiały do pobrania

Klasa 4b – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 5abc – grupa 1

Materiały do pobrania

Klasa 5abc – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 5abc – grupa 3

Materiały i informacje dotyczące pracy własnej ucznia w domu będą sukcesywnie przekazywane rodzicom za pomocą dziennika elektronicznego. Uczniowie będą  korzystać z platformy E-nauczanie Librus, więc prośba o posiadanie loginu i hasła do platformy.

Klasa 6a i 6b – grupa 1

Materiały i informacje dotyczące pracy własnej ucznia w domu będą sukcesywnie przekazywane rodzicom za pomocą dziennika elektronicznego. Uczniowie będą  korzystać z platformy E-nauczanie Librus, więc prośba o posiadanie loginu i hasła do platformy.

Klasa 6a i 6b – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 6c – grupa 1

Materiały do pobrania

Klasa 6c – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 7a i 7b – grupa 1

Materiały i informacje dotyczące pracy własnej ucznia w domu będą sukcesywnie przekazywane rodzicom za pomocą dziennika elektronicznego. Uczniowie będą  korzystać z platformy E-nauczanie Librus, więc prośba o posiadanie loginu i hasła do platformy.

Klasa 7a – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 7b – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 8a – grupa 1

Materiały do pobrania i pracy samodzielnej w domu znajdują się na poczta.wp.pl. Login to: klasa8ajezykangielski@wp.pl. Pani Anita Szczypior wysłała rodzicom hasło przez dziennik elektroniczny. Do każdej lekcji rodzice otrzymają wskazówki, co należy wykonać.

Klasa 8a – grupa 2

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania  cz. 2

Klasa 8b

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania  cz. 2

Klasa 8c – grupa 1

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania  cz. 2

Klasa 8c – grupa 2

Materiały do pobrania

Klasa 7

Proszę obejrzeć film i w trakcie jego trwania wykonać zawarte w nim instrukcje. Film dotyczy zarówno klasy 7a, jak i 7b (obu grup). Materiał dotyczy tygodnia trwającego od 16-22 marca 2020 r.

Klasa 8

Proszę obejrzeć film i w trakcie jego trwania wykonać zawarte w nim instrukcje. Film dotyczy zarówno klasy 8a, 8b jak i 8c (obu grup). Materiał dotyczy tygodnia trwającego od 16-22 marca 2020 r.

Klasa 4a

Materiały do pobrania

Klasa 4b

Materiały do pobrania

Klasa 5a

Materiały do pobrania

Klasa 5b

Materiały do pobrania

Klasa 5c

Materiały do pobrania

Klasa 6a i 6b

Materiały do pobrania

W razie pytań pani Emilia Syldatk prosi o kontakt przez dziennik elektroniczny.

Klasa 6c

Materiały do pobrania

Klasa 7a i 7b

Materiały do pobrania

Klasa 8a i 8b

Materiały do pobrania

W razie pytań pani Emilia Syldatk prosi o kontakt przez dziennik elektroniczny.

Klasa 8c

Materiały do pobrania

Klasy 4

Przez dziennik elektroniczny rodzice otrzymają link do filmu “Warszawa Chopina”. Zadaniem uczniów będzie obejrzenie filmy oraz wykonanie zadania dotyczące jego znajomości. Zadanie zostanie przesłane również przez dziennik elektroniczny.

Materiały do pobrania

Klasy 5-7

W ciągu pierwszego tygodnia tj 16-20.03. 2020 wszystkim klasom 5-7
udostępnione zostaną testy z muzyki na platformie e-nauczanie. Taki test należy rozwiązać w terminie 2 tygodni.

W razie pytań pani Wioletta Kuczkowska będzie się kontaktować telefonicznie.

Klasa 5

Materiały do pobrania

Klasa 6

Materiały do pobrania

Klasa 7

Materiały do pobrania

Uczniowie mają wykonać jedną pracę plastyczną (zgodną z rozkładem). Szczegółowe polecenia pani Wioletta Kuczkowska prześle przez dziennik elektroniczny.

Prace zostaną ocenione po powrocie do szkoły i będą traktowane jako obowiązkowe.

Klasa 4

Materiały do pobrania

Klasa 5

Materiały do pobrania

Klasa 6

Materiały do pobrania

Klasa 7

Materiały do pobrania

Materiały poniżej prezentowane dotyczą wszystkich klas, czyli np. materiały dla klasy 4 są dla uczniów zarówno klasy 4a, jak i 4b.

Klasy 4

Materiały do pobrania

Klasy 8a i 8b

Pan Adrian Klawikowski załącza plik z informacją.

Załącznik do informacji

Klasa 8c

Materiały do pobrania

Porady pana Pawła

Odnośniki:

Pan Łukasz radzi

1. Ćwiczenia rozciągające:
a) W siadzie prostym skłony – staramy się chwycić palce od stopy i pogłębiać skłony przy zablokowanych kolanach;
b) skłony do kolan – próbujemy dotknąć głowa do kolan i lekko przytrzymać nogi w kolanach proste;
c) skłony w siadzie prostym – nogi do rozkroku, dotykamy lewej nogi, do środka oraz do prawej nogi, kolana zablokowane;
Każde z powyższych ćwiczeń wykonujemy 3 razy.
Po każdym ćwiczeniu rozluźniamy mięśnie.
II wersja:
a) W siadzie klęcznym – skłony w przód tzw. ukłon wyciągnięte ramiona do przodu i dotykamy ziemi, głowa znajduje się między ramionami;
b) Skłony w pozycji stojącej – nogi wyprostowane w kolanach, palce dłoni kładziemy na ziemi, staramy się położyć całe dłonie i przytrzymać;
c) W pozycji stojącej ręce kładziemy na biodrach i wykonujemy obszerne okrążenia raz w jedną stroną raz w drugą stronę biodrami; d) Stojąc kładziemy dłonie na kolanach, nogi złączone, wykonujemy okrążenia raz w jedna, raz w drugą stronę.
W marszu staramy się chodzić na palcach, następnie na piętach i na zewnętrznych krawędziach stóp.
Pamiętajmy, że ćwiczenia powtarzamy w trzech seriach minimum po trzy razy.
Następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych.
Moja propozycja (pamiętajmy żeby każdy wykonywał ćwiczenia w granicach swoich możliwości)
2. Ćwiczenia wzmacniające partie brzucha:
a) Z leżenia płaskiego na plecach podnosimy się do zgiętych nóg, ręce trzymając zgięte za głową, ćwiczenie powtarzamy minimum 10 razy;
b) Leżąc na plecach proste nogi unosimy w górę (mogą być pod ścianą)
i prostymi rękoma dotykamy stóp. Ćwiczenie powtarzamy 10 razy;
c) Z leżenia na plecach przekręcamy się na bok i podnosimy się do góry (ćwiczymy w ten sposób skośne mięśnie brzucha) wykonując ćwiczenie 10 razy na jedną i 10 razy na drugą stronę.
d) Z pozycji stojącej wykonujemy przysiady (2 wersje: raz tzw. pełne przysiady, a raz do połowy). Pamiętajmy plecy muszą być proste, a nie zgięte.
3. Na zakończenie:
a) standardowe pompki dla chłopców stopy na ziemi i klatka piersiowa jak najniżej do ziemi;
a*) dziewczyny robią to samo podpierając się na kolanach.
Wyzwanie to seria 20 pompek.
Po przerwie będzie zaliczenie. Jeśli ktoś zdoła pokonać Mnie w wykonaniu jak największej ilości pompek otrzyma ocenę 6.
Pozdrawiam.
Pamiętajcie o piciu wody w celu nawodnienia organizmu.
Jeśli będą pytania proszę o kontakt poprzez dziennik.
Pamiętajcie ćwiczenia wykonujemy rano lub wieczorem, możemy oczywiście sobie je rozłożyć czasowo.